Warsztaty I LOVE ROSES w WONNA NOVA



Sobotnie przedpołudnie spędziłam w niezwykłym miejscu.
Byłam na kameralnych sześcioosobowych warsztatach organizowanych przez Kornelię- florystkę i dekoratorkę wnętrz w jej pracowni WONNA NOVA na warszawskim Mokotowie. 
I muszę przyznać, że zakochałam się w tym miejscu od pierwszego wejrzenia.
Widać, że w jego urządzenie włożono wiele pracy i serca. Jego twórczyni zadbała o każdy, nawet najmniejszy szczegół. 






Oczywiście temat naszego spotkania był związany z dzisiejszym Dniem Zakochanych.


Już od progu przywitała mnie nastrojowa muzyka, absolutnie wyjątkowe odmiany róż- samo patrzenie na nie o tej porze roku działa jak terapia.




 Gospodyni poczęstowała mnie również pysznym, domowym ciastem Red Velvet, różaną konfiturą i kawą.




Własnoręcznie przygotowałyśmy sojowe świece o zapachu róży, które idealnie sprawdzają się również do masażu


 a także modny ostatnio flower box. Co to takiego?
Nic innego jak pudełko pełne żywych kwiatów o którym marzy każda dziewczyna :-)



Poznałam tam również Olę, założycielkę marki Papiery Wartościowe, która wie wszystko o kaligrafii i tworzy małe arcydzieła.


Kornelia natomiast to moja mentorka w kwestiach florystycznych, więc nie ma się co dziwić, że naładowała mnie i to dosłownie! sporą dawką inspiracji i chęci do działania.
Trzy godziny minęły oczywiście w mgnieniu oka, a ja na sam koniec wiedziałam jedno...że jeszcze tam wrócę ! :-)


adres:
WONNA NOVA
Kornelia Pieniak
florystyka i dekoracja wnętrz
ul.Iwicka 6, Warszawa

Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________

1 komentarz

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

jestem na instagramie