Marchewka, por, kiełki- zupa krem



/ dla 4 osób/

- 4 duże marchewki
- 1 por
- 2  łyżki masła
- 1 l bulionu warzywnego lub drobiowego
- 1 ząbek czosnku
- 1 łyżeczka kminku
- sól , pieprz
- czerwona papryka (w proszku)
- curry
- kiełki ( u mnie kiełki brokuła)
- świeży koperek


Marchew obrać, pokroić  w krążki wraz z porem.
Zagotować bulion, wrzucić krążki marchewki. Por zeszlklić na maśle.
Wrzucić do gotującej się zupy, gotować go miękkości.
Następnie zmiksować blenderem.  Doprawić solą i pieprzem, słodką papryką w proszku i curry
Zupę podawać ze świeżym, posiekanym koperkiem i kiełkami brokuła.
Smacznego!






 Bądź na bieżąco śledź Waniliową na facebooku i twitterze

______________________________♥______________________________

8 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. takie zupki krem bardzooo lubię , samo zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie i pysznie dzisiaj u Ciebie :) zapraszam też na zupkę do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny ten kubeczek, uwielbiam dania które sa wręcz bomba witamin !

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszna i zdrowa zupka :) uwielbiam takie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nemi- jest mi bardzo miło czytać takie słowa;) dziękuję!


    Łucjo- ja również

    Teenager- i masz absolutną rację, nie ma to jak taka bomba witaminowa :D

    pastawithapplepie- dziękuję za pochwałę kubeczka, masz rację takie dania są idealne- szczególnie teraz w okresie (umówmy się) wczesnej wiosny :)

    Wiewióro- dziękuję, juz wpadam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo nadchodzących cieplejszych dni, taką zupą i tak bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna wiosenna zupa Olciku i cudny kubek:) Buziaka zasyłam

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie