Makaron gryczany z twarożkiem, truskawkami i melisą



Zanim pokażę Wam przepis na pyszne ciacho z mirabelkami, wrzucam piątkowy obiad.
Upały ostatnio dają nam się we znaki, a jak wiadomo lato w mieście i upały to nie jest zbyt dobra kompilacja.
Więc.. owoce i nabiał i makaron, możecie podawać zarówno na ciepło jak i na zimno.
Lato za oknem, lato na talerzu:)


/ na 2 porcje/

- 160 g makaronu razowego gryczanego 
- opakowanie twarożku (200g)
- 3 łyżki kwaśnej śmietany
- cukier brązowy (do smaku)
- garść świeżych truskawek
- kilka listków melisy

Makaron gotujemy wg. przepisu na opakowaniu.
Twaróg przekładamy do miseczki i rozgniatamy widelcem, dodajemy śmietanę i dosładzamy do smaku.
Wszystko mieszamy.
Truskawki myjemy, pozbawiamy szypułek i kroimy w plasterki.
Na talerz  przekładamy makaron, twarożek oraz plasterki truskawek, na koniec dodajemy kilka posiekanych listków melisy.
Smacznego!



Do przygotowania tego dania użyłam:



* Makaronu razowego bio Castagno Bruno, posmakuje na pewno wielbicielom gryczanych produktów.

Znajdziecie go w sieci sklepów Organic Farma Zdrowia i w internetowym sklepie  Ekosfera24.pl

______________________________♥______________________________

6 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Uwielbiam takie letnie obiady. wielka szkoda, że nie mam żadnych truskawek...

    OdpowiedzUsuń
  2. omnomnomnom. To będzie mój obiad jutro. Wygląda przepysznie!
    Przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga poświęconemu pieczeniu i mojej chorobie http://bakememuffin.blogspot.com.es/

    pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaś- byłam, czytałam, bardzo Ci kibicuję:*

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie