Pieczemy pierniki



 cdn.
 
______________________________♥_____________________________

15 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Wow! Skąd masz te foremki? Też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się zapowiada...no no...

    OdpowiedzUsuń
  3. O wałek!:) Taki sam mamy :)

    U mnie pieczenie pierników tez niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, ha, ha też mam taki wałek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa tego cdn:) ...a i fantastyczne foremki i wałek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada sie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie się zapowiada ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też to czeka :) cudne masz gadżety:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę takie bajery! :)Gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bee Sweet- w większości sklepów on line z artykułami dla domowych cukierników, niestety takie bajery są drogawe.

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie